Sayfalar

14 Ekim 2006

belgeler.org artık mycroft'da

Daha sadece altı aylık linux kullanıcısıyım. Mart'ın ortalarında kurmuştuk Pardus'u ilk. Bugüne kadar linux konusunda çok şey öğrendim. Bu konuda Linux Belgelendirme Çalışmaları Topluluğunun katkıları azımsanamaz. Linux ile ilgili bir sorunum olduğunda en önce baş vurduğum yer burası. Linux'un ne olduğunu, nasıl kullanıldığını da buradan öğrenmiştim. Belgeler.org ekibine teşekkür ederim.

Bugüne kadar bütün aramalarım için google.com'da "site:belgeler.org" anahtarını kullanırdım. Bugün belgeler.org için bir firefox hızlıarama eklentisi (mycroft) yapmak aklı geldi. Öyle ya, dünden beri "site:belgeler.org" yazıyorum, bıktım haliyle. Az önce eklentiyi yazıp denedim. Pek âlâ çalışıyor.

Eklentiyi Kullanabilmek için: http://mycroft.mozdev.org/download.html?name=belgeler.org

Hiç yorum yok: