Sayfalar

6 Mart 2009

Epiphany'de userstylesheet.css kullanımı

Sırf bu özelliği yok diye, Epiphany'den Firefox'a geçmiştim. Şimdi buldum. Epiphany Gnome'la beraber geliyor. İki seçeneği var; birisi epiphany-browser diğeri ise epiphany-gecko. Epiphany-Gecko, Firefox'un en sade şekli denebilir. Kendisi, bir Firefox olmasa da özellikleriyle Firefox'u aratmıyor. Üstelik Firefox 3 ile iyicene karmaşıklaşan menülere de sahip değil. Firefox'un yerimlerinde her zaman kayboluyorum.

Epiphany'de userstylsheet.css kullanmak için:
Öncelikle epiphany-gecko açılmalı. Bundan sonra, hep epihany-gecko kullanılacaktır. Sıra geldi userstyles.org'dan indirdiğim css'yi(benimkisi googleBlack.css) eklemeye. Bu dosyayı "/home/hc/.gnome2/epiphany" dizinine aktardım. Sonra epiphany-gecko'dan Düzenle>Tercihler>Yazıyüzleri ve Biçemler kısmında "Özel biçem sayfası kullan" seçeneğini işaretleyip "Stylesheet Düzenle..." düğmesine tıkladım. Böylece, "/home/hc/.gnome2/epiphany" dizinine boş bir userstylesheet.css oluşturuldu. Şimdi googleBlack.css'yi tanıması için, userstylesheet.css'nin içine @import url("googleBlack.css") ; yazıp kaydettim. İşte bu kadar.

Hiç yorum yok: